Leoparddrengens
Public Key

tirsdag den 15. september 2009, kl. 15.07

En ikke-jobsamtale

I sdiste uge skrev jeg en ansøgning, eller rettere hvad jeg kaldte en ikke-ansøgning. Hvor jeg forklarede, at det job de havde slået op lød særdeles interessant, og at de kender mig fra deres fora; men beskrev også min nuværende situation med coders-block, og at jeg ærlig talt ikke vidste hvad jeg kunne lave for dem. Men foreslog at det måske kunne være noget på konsulentbasis, eller nogle tidsbegrænsede ansættelser.

Hvorefter jeg blev spurgt om jeg havde lyst til at komme til en uformel samtale - et non-interview, som de kaldte det.

Og dér var jeg så idag. Særdelese positivt, må jeg sige. De virkede ret interesserede i mig, selv med alle mine forbehold. Også fordi de kendte mig så meget fra deres fora, hvor jeg har hjulpet en del andre brugere gennem tiden.

Så enden blev at vi begge parter ville overveje hvordan vi kunne bruge hinanden, og at jeg ville vende tilbage når jeg var mere afklaret omkring hvad/hvordan jeg vil hvad.

Sgudda ret positivt! Alt er åbenbart ikke tabt. Så mangler jeg bare lige at finde den der afklaring.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: