Leoparddrengens
Public Key

torsdag den 7. januar 2010, kl. 09.17

Er det en parodi?

Jeg må tilstå jeg var lidt målløs da jeg så denne reklame for Kristelig Fagforening - for man ved jo godt nok, at det som fagforening betragtet er en vittighed, men at de ligefrem reklamerer for det?

Pilot bliver for fed til at passe sit job som pilot, fordi flyet falder forover. Korsridder fra KriFa hjælper, "nu skal du bare høre, du skal bare have lidt uddannelse." Hvorefter fed fyr ender som ishockey målmand, hvor han kan dække hele målet med sin krop, som puck'ene hamrer ind i.

WTF?

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

2 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Holy smokes, sikke en gang møg. De overvurderer ikke ligefrem deres potentielle kunder.

Leoparddrengen sagde ...

Nej, det ville være synd at sige. Heller ikke deres eksisterende... jeg ville da overveje nogle gange hvad jeg lavede i den forening, hvis jeg var medlem og så den reklame.

Men der er vi vist også langt ude af hypotesernes vildveje... :)