Leoparddrengens
Public Key

onsdag den 9. december 2009, kl. 08.59

Ren luksus

I dag skal de have flæskesteg i min yngstes børnehave. Og det er jo fint for dem, og lyder storartet. Endnu bedre var det så, at vi forældre rent faktisk havde fået besked dennegang, og jeg derfor slap for at lave madpakke til ham, og kunne nøjes med gulerod med videre til eftermiddagsposen.

Og da jeg havde lavet krebinetter i går - min ældstes nye yndlingsret, når det er far der laver dem - og der var én i overskud slap jeg også rimeligt nemt om den anden madpakke.

Herligt.

I modsætning til i går, hvor jeg ellers synes jeg havde lavet en lækkerbidsken til den ældste, men det viste sig at være den værste madpakke nogensinde! (Og det siger ikke så lidt, dem har der været nogle stykker af.) Hvad var der så galt? Jo, den indeholdt en rug-bolle med roastbeef. Og "den smagte egentlig meget godt, men såsnart jeg tog en bid af bollen fik jeg trykken for brystet" og en masse andet jeg ikke kan huske.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha - trykken for brystet... Af diverse blandede historier, jeg har læst på din blog om både dit natteliv og dine børn, så virker det som om, at din ældste søn virkelig har arvet din sans for stordrama og selviscenesættelse. Og det er du vel ret stolt over? :-)

Mvh, Århus-Lullu

Leoparddrengen sagde ...

Tja, bom.... jeg kan selvfølgelig godt se hvad du mener, men jeg synes måske vores dramatiske indfaldsvinkler er lidt forskellige. Og jeg kan egentlig ikke huske jeg kørte ting sådan op som barn (selvom det nok er noget man ikke vil huske sådan, heller).

Under alle omstændigheder er jeg bestemt ret stolt af ham, men lige det dér er måske ikke et punkt jeg havde tænkt på at fokusere på...