Leoparddrengens
Public Key

søndag den 13. december 2009, kl. 09.20

Falsk strubehoste

Det er vist hvad den yngste har pådraget sig. Heldigvis ikke i den rigtig slemme udgave - det er han for gammel til - men slem nok. Jeg har prøvet det et par gange med den ældste da han var yngre, og det kan absolut ikke anbefales. For det er vanvittig ubehageligt for barnet, og det er meget begrænset hvad man kan gøre. Udover at hjælpe til at sove i siddende stilling.

Hvorom alting er, så er fødselsdagsplaner vist lagt brak. Lige nu sidder ungerne og ser Shrek 2, og jeg ærgrer mig over manglende søvn. Fødselsdagen mærker jeg så lidt til, så det der med at være blevet ældre er lidt gået henover hovedet på mig.

(Jeg har i øvrigt længe undret mig over hvad ægte strubehoste så var - men det er åbenbart det der hedder difteritis).

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen dog. Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen og god bedring med den falske strubehoste. Selvom det er synd for barnet, så har du da det som en undskyldning ang. hvad du har fået tiden til at gå med på din fødselsdag, hvis nogen skulle rynke på næsen over, at du ikke har faret rundt og lavet alverdens fantastiske aktiviteter.

Mvh, Århus-Lullu

Leoparddrengen sagde ...

Særdeles sandt, og godt observeret; måske jeg endda kan score nogle ekstra medlidenhedspoint på den konto... ;)

& Tak!