Leoparddrengens
Public Key

torsdag den 17. december 2009, kl. 00.41

Det kan være svært at lave sjov med ord...

...når folk staver så dårligt i dette land.

Jeg havde set, at jeg fik nogle besøgende der kom ind via søgning på "lømmelparken". Og så er det jo sådan set meget naturligt de havner her. Men jeg kunne ikke lade være at spekulere på, om det var nogen der stavede forkert, eller om de ville checke om andre havde fået samme idé som jeg.

Det fik mig til selv at prøve en søgning. Og der er godtnok mange sites der skriver "lømmelparken" - men altså i fuld alvor. Suk.

(Mest imponerende i den henseende er nok det indlæg som er postet på bloggen Kan du stave til "kegle" eller skal jeg klappe det for dig? ...)

Slut på sproglig arrogance for nu... sov godt.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: