Leoparddrengens
Public Key

tirsdag den 8. september 2009, kl. 13.46

Taking it to the next level?

Dette er lidt en fortsættelse af tidligere skriveri. For nu kom skjorten jo så igår - nice!

Men den logiske forlængelse af hvad jeg nu er ude i, er jo så et jakkesæt i leopard. Og selvom jeg har googlet og ebay'et det bedste jeg har lært er det ikke lige til at finde (til mænd, ihvertfald).

Jeg kom så i tanker om et sted jeg har set, hvor man kan få skræddersyet jakkesæt efter mål man selv leverer - de sender vel så bestillingen til østen går jeg ud fra. Siger at det er top kvalitet cashmere/silke.

Og prisen er billig, hvis det virkelig er god kvalitet, og taget i betragtning at det er syet til mål.

Så jeg spurgte om det kunne lade sig gøre, at få lavet i leopard. Og det kunne det, no problem.

Så nu er jeg i syv sind - vil jeg eller vil jeg ikke. Det er alligevel lidt af en udskrivning. (Og også med mulighed for at købe katten i sækken, men jeg har nu meget god tiltro til det.)

Og hvad er det jeg vil med det - hvor er jeg på vej hen. Har jeg tænkt mig at være en excentrisk særling i bybilledet om dagen også, ikke nok med om natten? Og vil jeg egentlig noget med det?

Men det kunne altså også være så sejt! Og så kan man for alvor tale om one of a kind. Så det ender jo nok med at jeg gør det, om det så skal ende op med at jeg bare går og kigger på mig selv i spejlet...

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: