Leoparddrengens
Public Key

lørdag den 12. september 2009, kl. 00.49

Oppustet


Så - spilning sluttede tidligere end forventet; nogen skulle tidligt hjem og den slags. Det var også nær gået galt med et TPK*, men heldigvis valgte den der udøde tingest vi var oppe imod at fortrække inden vi alle var døde.


Men vi spillede et nyt sted ude i forstæderne. Fik meget traditionelt pizza - fra et sted der gik for at være godt. Det er muligt det var på forstadsniveau, men altså ikke særligt godt i forhold til hvordan jeg er vant. Så selvom jeg egentlig godt kunne spise mere, droppede jeg den halvvejs. Med det resultat at jeg kom til at spise en del mere slik og snacks end jeg plejer.


Og tvivlsom pizza, al muligt slik og en del øl, gør at min mave nu føles forfærdelig oppustet. Så selvom jeg egentlig har virkelig lyst til at gå ud, må jeg overveje det lidt; for jeg føler mig ikke i stand til at danse synderligt, ihvertfald ikke elegant. Og er også lidt bange for at jeg vil ligne Mr Incredible, eller sådan.


Er i syv sind!

* = Total Party Kill

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: