Leoparddrengens
Public Key

lørdag den 19. september 2009, kl. 01.17

Min første gang

Tja, det kræver nok lidt svinefeber at skrive om, for det er ikke en historie som jeg føler booster mit ego. Og rent teknisk er det ikke min første gang, men mentalt. Men en historie... det er det vist, rent teknisk...

Som jeg husker det var jeg lige blevet 19. Jeg tror det var mellem jul og nytår 1987. Jeg hang ud ved gammeltorv - solo - som jeg ofte gjorde, men denne eftermiddag kom jeg så i snak med to amerikanske turistinder. Vi snakke om steder man kan gå hen, og de vil meget gerne se Christiania.

Så der følger jeg dem jo ud, som den loakle guide - selvom jeg aldrig er kommet der synderligt, ved da hvad volden og Pusher Street er, kender Nemoland etc, men meget mere stedkendt er jeg ikke.

Som jeg husker det havner vi i fælleskøkkenet og får drukket nogle bajere og røget noget hash. Jeg finder ud af at de er fra Californien, og på rundtur i Europa - og før har de været i Amsterdam.

Der er ingen tvivl om at der er tættere kontakt mellem 2 af os end den tredie, og på en eller anden måde får hun meget taktfuldt reddet sig ud af det, og sendt os hjemad, til mig.

Og det er på alle mulige måder nyt for mig... ikke som sådan at have pigebesøg, men at være i nærheden af et touchdown?

Vi snakker om forskelligt - jeg husker ved grød ikke hvad, men sikkert ting om Danmark - og på et tidspunkt nærmer hendes hoved sig mere og mere mit. Og er tilsidst så tæt at jeg ikke længere kan holde mig fra at føre mine læber til hendes, og pludselig er vi i færd med at kysse.

Meget interessant og på mange måder rar følelse!

"God, I thought you were never gonna do that!" sagde hun, da vores læber skiltes. Og så var jeg jo pludselig klar over at det faktisk var i orden og velset det jeg gjorde.

Og vi begynder at afklæde hinanden - jeg kan huske hun var meget begejstret for sin bra, og gerne ville have min anerkendelse af den - som hun bestemt fik, selvom jeg ikke anede hvad hun talte om - og så ligger vi ellers der.

Og jer er totalt flaccid - slap. Ikke lige den fedeste eller traditionelle historie om deflorering. Men har vist fået en gal kombination af alkohol og hash og præstationsangst.

Så det var jo lidt nederen.

Men hun opfordrer mig til at gøre mig bekendt med alle områder af hendes anatomi, og jeg får smag får hende og hvad hun repræsenterer. Og hun siger på et tidspunkt "I can feel you're going to be a great lover - I know that is in your future" - eller noget i den stil; meget nice af hende. Under alle omstændigheder har jeg stadig den smag i dag, og det jeg foretrækker mest ved sex er klart smagen af fisse. Og uden at skulle desavouere min pik, vil jeg sige mine største evner ligger i min tunge.

Anyway - vi har en lang og begivenhedsrig nat, men kneppe hende, det er jeg aldrig i nærheden af at være i stand til. Men jeg vil vedholdende påstå at det var en stor nat for os begge.

Vi mødes så med hendes veninde næste eftermiddag, og de skal videre i Europa. Så mit sidste minde er af at kysse hende meget, meget længe, og mange mange gange ved et busstoppested.

Historien slutter så ikke der. Desværre.

Nogle dage efter opdager jeg kriblen og krablen i mine nedre hår. Jeg har simpelthen fået fladlus af mødet. Californiske, hollandske eller whatever - det ved jeg ikke. Men må på fucking apoteket og få fucking luseshampoo mv.

Nogle uger eller måneder senere får jeg så et brev fra hende. Et meget meget smukt brev, hvor hun taler om hvor meget vores møde betød, og at jeg minder hende så meget om Bowie.

Og hvad gør jeg? Jeg fryser - i betydningen gør ingenting. For jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre, med de fladlus indeover.

Skulle jeg ignorere dem? (Ja, det skulle jeg have gjort!) Og bare svaret som om intet var hændt, og have sagt hvor meget natten også havde betydet for mig... den havde jo nok betydet mere for mig end hende, alt taget i betragtning.

Eller skulle jeg advare hende: It seems I somehow got this bug... so you might want to check yourself??

Eller anklage hende: You dirty fucking whore, spreading bugs & diseases all over Europe?

Så hun fik aldrig noget svar.

Jeg husker stadig hendes navn, men det er ikke så usædvanligt. Googling af det i USA eller Malibu har ihvertfald ikke givet resultat.

Så det er reduceret til skibe i natten. Men lærerigt var det ihvertfald. Og godt var det også. Og dejligt. Så hvorfor er det det ikke føles særlig mandigt?

[Opdatering]: Læs også om min anden gang...

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: