Leoparddrengens
Public Key

fredag den 14. august 2009, kl. 20.18

Nudity Hint

Hørt i kantinen i dag (xxx er mig):

-Jeg har besluttet, at jeg vil ha' langt hår, lissom xxx - for han er min guru!
-Så skal du eddermame strenge dig an, hvis du vil komme til at se ligesågodt ud som ham!

Det er jo altså meget godt at høre, sådan noget!

Men det minder mig jo om, at det nu er en uge siden jeg sendte jer på skattejagt efter nøgenbillede af mig. Så til de af jer, som ikke har kunnet finde det, eller ikke har gidet trawle hele sitet igennem (men dem findes der vel ingen af?!) efter billedet, må det vel være tid til et hint mere:

Indlægget er fra i vinters. Det vil sige, det er efter min mening fra om vinteren - men i daglig tale er det en forårsmånede. Og så er det iøvrigt den side, hvor folk kommer ind, når de leder på google efter noget om "saunaklubben" eller "saunaklub studiestræde" - hvilket måske er lidt uheldigt. Men de vil nu nok sætte pris på billedet... (Tak til Erna for de kommentarer der førte til det.)

Det må altså være nok for nu!

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: