Leoparddrengens
Public Key

lørdag den 2. maj 2009, kl. 23.25

Fucking-shit-crap

Så kom posten i dag med en pakke. Kunne se den var fra min amerikanske tjære-pusher. Men den var mistænkeligt let... Kunne se den havde været inspiceret af tolden... begyndte at få mistanke...

Modtog også et brev fra Lægemiddel-fucking-styrelsen. Et svar på en skide parts-høring(?!) - hvori de finder frem til at mit dejlige tjære er omfattet af fucking lægemiddel-crap-loven og er latterligt ulovligt at indføre, fordi det tilfældigvis ikke kommer fra et skide EU-land.

Fuck jer narhoveder, det er krafteddeme så typisk, når man endelig finder noget ikke fucking receptpligtigt, som rent faktisk virker, må man ikke få lov til at bruge det på grund af jeres fucking bureaukrati. Hvis det var et eller andet vildt receptpligtigt middel kunne jeg forstå det, men det er da jo for helvede netop ikke!

Ja, jeg er fucking sur - har gået og ventet på det tjære i en uge nu, og mine skæl er begyndt at komme tilbage, dem jeg troede jeg var fri af. Nu må jeg jo så se hvad jeg ellers kan finde på. Men nu er jeg jo begyndt at se min læge, så kan det da være jeg får noget på recept af ham. Så kan staten da også komme til at betale - narhoveder.

Eneste positive var at der tilsyneladende ikke fulgte en bøde med, det var jeg ellers nervøs for - men hvem ved, det kanda være jeg ikke har hørt det sidste fra dem endnu.

Blærerøve, bladanblandere, bæmikler, badutspringere, børnelokkere, brugtvognsforhandlere, bøllespirer, brakhjerner...

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: