Leoparddrengens
Public Key

onsdag den 15. april 2009, kl. 08.18

En order-out Leoparddreng?

Jeg blev i weekenden spurgt, om det jeg lavede på Amigo var noget jeg kunne hyres til til en fest eller lignende. Og det er ikke første gang jeg bliver spurgt.

Og jeg er ikke helt sikker på hvad min holdning er. På den ene side kunne det jo være meget sjovt at prøve, og komme lidt ud i nogle andre miljøer.

På den anden side færdes jeg jo netop i de miljøer jeg gør, fordi jeg kan føle mig nogenlunde tryg der. Eftersom jeg hvergang jeg danser i provinsen (og her taler vi ikke som leoparddreng, blot ganske almindeligt underlig) er ude for, at der er nogle der får lyst til at give mig bank - for at tage et eksempel - er jeg lidt nojeregnende med, hvor jeg risikerer at havne. Jeg vil nok heller ikke passe synderligt godt ind i en HA-fest, eller til moster Oda's 70-årsdag.

Og på den tredie side har jeg det også lidt mærkeligt ved at skulle tage penge for det - det føles lidt som at prostituere sig. Og sætter jo også pludselig nogle krav om at man skal det ene eller det andet, som jeg måske ikke har problemer med når det er frivilligt, men vil føle det anderledes omkring når det er noget jeg bliver betalt for.

Så kunne jeg jo også gøre det gratis - men så devaluerer jeg jo på den anden side også det jeg laver.

Så er lidt ambivalent omkring det hele - men det må komme meget an på sammenhæng og omstændigheder hvad svaret er.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Måske som en "private dancer" så :-D

Og du skal jo bare betragte det som kunst så er det ikke i nærheden af at være prostitution.

ps. gad altså godt se dig in action, man bliver jo mere og mere intrigued

Leoparddrengen sagde ...

Betragter det skam som kunst - men når det er noget man er vant til at gi' gratis, og for egen fornøjelse, kommer paralellen alligevel til en.

Men da jeg nu heller ikke ser noget galt i prostitution, skal jeg måske snarere se det som endeligt at have fundet en måde at prostituere sig? ;)

Angående at se mig er det jo bare at holde sig til. Fre/lør i ulige uger på Amigo Bar efter 2 plejer at være et godt bud (men ikke i maj, har jeg fundet ud af, dr ved jeg ikke lige hvordan det kommer ti at foregå endnu.)

Ellers findes der et par øjenvidnebertninger:
http://ahmetspahic.blogspot.com/2009/03/leoparddrengen-vender-tilbage.html
og (fra samme nat)
http://www.detheltnyestore.dk/sweet2009/03/18/leoparddrengen-gir-den-gas/