Leoparddrengens
Public Key

mandag den 2. marts 2009, kl. 23.36

Tjære

Jeg har importeret nogle psoriasis-midler fra USA, som jeg vel har brugt i ca en måned nu. Har tidligere brugt nogle udmærkede tjæremidler købt herhjemme, med de er forsvundet fra markedet, der var vist for lidt salg i dem.

Men er faktisk ganske tilfreds med mine import-produkter; ikke at de har fået det til at gå totalt væk, men der er en mærkbar bedring, og skæl har jeg ikke haft noget af længe. Alene det ikke at gå rundt i en konstant dryssen er jo lidt fantastisk.

Men der er et problem ved midlerne: de er jo tjærebaserede, og lugter af... tjære. Og jeg ved faktisk ikke hvor meget der hænger ved af lugten efter den er dampet af, da jeg netop smører mig blandt andet omkring næsen - så duftmæsigt er jeg totalt mættet af den.

Jeg har så vænnet mig til lugten, og finder den nærmest behagelig nu - men jeg er altså ikke helt sikker på hvor meget mine omgivelser mærker til den, og hvordan den der opfattes.

Men valget er nu meget enkelt, sålænge det virker er det klart bedre at lugte lidt af tjære, end alternativet.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: