Leoparddrengens
Public Key

torsdag den 5. februar 2009, kl. 00.08

Fleggaard og den muslimske satsning

(Jeg mener) det er Fleggaard der i øjeblikket på TV reklamerer med "3 x 24 dejlige dåser" - som jeg ubevidst reagerer på hvergang jeg hører det (ja, er åbenbart i det humør for tiden, se også det tidligere indlæg).

Men det er nu gået op for mig, præcist hvad de mener: de prøver selvfølgelig at lokke muslimer til, med reference til den (kontroversielle) muslimske tradition, om at der skulle vente 72 jomfruer i paradis. (Apropos kan jeg anbefale bogen Alamut.)

Gad vide om det virker?

(Har i øvrigt ifbm med dette indlæg været inde på deres side, for at se om jeg huskede rigtigt at det var dem - det fandt jeg så ikke ud af, men deres ucensurerede reklamer er faktisk meget sjove - i det mindste den seneste.)

Ceterum censeo Facebook esse delendam.