Leoparddrengens
Public Key

søndag den 4. januar 2009, kl. 04.55

Hjemme igen

Efter debut for de sølvfarvede heldragt.

Det er lidt svært at bedømme reaktion for by var usædvanlig død - åbenbart post-nytår, havde ellers håbet den var vågnet op igen (ja, så ingen scoringer...)

Var først på Amigo Bar, hvor reaktionen på sin vis var fin nok, nogle piger der bøjede sig i støvet etc. Men flimrede noget ud pga manglende belægning. Gik videre på Ideal Bar, og det var sådan set helt fint indtil en latterlig idiot fandt ud af at han syntes det var sjovt hele tiden at bevæge sig efter mig - på 10 cms afstand.

Det er måske svært at forstå hvor ubehageligt det er, men tro mig - under normale omstændigheder er det ekstremt ubehageligt. Når man så er i dragt, som jeg, føler man sig på et eller andet plan nøgen - godtnok er man det ikke, men man har heller ikke noget forsvar - og det gør det endnu mere ubehageligt.

Prøvede at fortælle ham at det var skide ubehageligt, endte med at gå, råbende at det var hans skyld at jeg forlod stedet - jeg håber det får nogle andre lidt mindre idioter til at fortælle ham det ikke var så smart. (Og, ok, ved godt det lyder naivt umiddelbart, men der var en del der prøvede at få mig til at blive, så mon ikke de kan give beskeden videre. Whatever.)

Tilbage på Amigo, hvor situation var status quo. Så gik kort efter hjem.

Status: vel egentlig skuffende, men som sagt død aften. Men det er tydeligt at det er endnu sværere at håndtere disse heldragter end den gamle leoparddragt. Der er mange der skal være smarte - og så er dragterne måske også en tand for revealing, bemærker at flere piger kigger skævere ud af øjenkrogen på mig end sædvanligt - de kigger stadig, men de er bange for at stå ved det.

Fedeste oplevelse var næsten de piger der tilfældigvis så mig på vej ud af opgangen på vej på Amigo - de var på vej ind i en taxa, og - well, spottede mig og gav mig en god bredside :)

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: