Leoparddrengens
Public Key

søndag den 7. december 2008, kl. 01.40

Mine alter ego'er

Gennem tiden har jeg haft en del forskellige logons rundt omkring på nettet. Nogle mere kendte end andre, i hver deres cirkler.

Lister dem jeg kan komme i tanker om her, i fald nogle skylde søge efter dem.

Mit første brugte gennem længere tid, var da jeg begyndte at chatte. På dansk loggede jeg som regel på som Onkel Theo - læsere af Erling/Piranhaklubben vil vide hvor navnet kom fra.

Senere da jeg blev involveret i Active Worlds loggede jeg på, i guest mode, som Lo and Behold. Og en kort periode, da jeg fik konto, og af en eller anden grund ikke kunne bruge Lo and Behold, var navnet Hamlet.

Da jeg lavede en konto på Wizards forum for at diskutere D&D regler, var det som Unda Harvum - min allerførste AD&D character, en paladin som nåede 9. level inden DM'em så sig sur på hende - bedre kan det ikke udtrykkes. Men hun lever ihvertfald videre for eftertiden nu. Har også et par andre steder brugt navnet Unda alene.

Og så er der det jeg genrelt bruger for tiden, Waya eller WayaFlyfeather - min seneste D&D character, en gnome Rogue/Illusionist/Arcane Trickster; nåede at blive 20ende level, inden vi (vistnok) nu er skiftet til 4ed.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: