Leoparddrengens
Public Key

søndag den 9. november 2008, kl. 02.09

Mine favorit blogs (IRL)

Jeg har to personer jeg husker og søger efter - de forsvinder indimellem fra verdens overflade men er hidtil altid dukket op igen.

Den ene er Billmon - som jeg har fået stykket det sammen er han økonom og familiefar. Lavede utroligt spiddende og rammende og fortællende blogs, især i W. Bushs første periode; efter genvalg forsvandt han (efter sigende til Alaska), men er igen at finde - nu under dailykos, hvor han vist også startede (men havde en lang tid eget site, billmon.com - hans egen Whiskey Bar).
http://billmon.dailykos.com/

Den anden blog er en meget mærkværdig kvinde; malice kalder hun sig. Stødte på hende engang relativt kort før 11. september, og har fulgt hende (lurking) siden. Hun er ganske smuk, ligger til tider til højre for Djenghis Khan, og er part-time racistisk (hun er selv et mix af lidt af hvert) - men hun er sgu ikke dum! Og iøvrigt lidt af en geek. Sidste meldinger går på at bloggen kun er for de indviede, eller hun helt vil stoppe, men det tror jeg ikke på, så watch this space:
http://malice-bd.livejournal.com/

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

0 kommentarer: