Leoparddrengens
Public Key

lørdag den 22. november 2008, kl. 14.20

Mars & Venus

Lidt betragtninger om hvordan jeg skriver denne blog: tror nok jeg forestiller mig jeg taler/skriver til en pige jeg vil i bukserne på - for det er som regel dér jeg har mest lyst til at formulere mig.

Så du skal nok læse dette, vidende jeg har lyst til at slikke din fisse - hvis du har problemer med den tanke (whatever køn du er), skal du nok ikke læse denne blog.

Det med hvornår man gider formulere sig minder mig så lidt om en tanke der slog mig den anden dag: at kvinder/piger ønsker sig en veninde de kan fortælle alt; hvorimod mænd/drenge leder efter en ven, de kender og forstår så godt, at de slet ikke behøver snakke.

Jeg mener, der ligger en sandhed begravet der.

Ceterum censeo Facebook esse delendam.

2 kommentarer:

Etstykkemedlis sagde ...

høh og så er der os kvinder som også gerne vil ha en ven som man ikke behøver snakke med, fordi man kender hinanden så godt at det ikke er nødvendigt.

Og tak for fisseslikningsbilledet, fik pludselig et heeeelt nyt perspektiv på bloggen;)

Leoparddrengen sagde ...

Det var så lidt - I am to please ;)